יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

283 Totango

לפני הכל - כרטיסים חינם וכרטיסי הנחה לכנס CodeMotion שקורה בעוד כשבועיים. 
כדי לזכות בכרטיס חינם: עשו טוויט עם מנשן ל @reversim ולינק לפרק האהוב עליכם עם הסבר קצר למה אהבתם. בעוד 4 ימים נעשה הגרלה בין כל המצייצים על שלושה כרטיסי כניסה חינם

בנוסף, לכל מאזיני הפודקאסט מובטח כרטיס הנחה של 20% ללא הגרלה. הקוד לכרטיס הוא reversim20 וכל  שעליכם לעשות הוא להגיע לאתר הכנס, ולהרשם עם קוד זה. 

הנה עוד כמה מלים על הכנס באנגלית: 

We're glad to invite you to CodeMotion Tel Aviv - the biggest tech conference in Europe that is coming to Israel for the second time, and this year with over a dozen international speakers!

CodeMotion Tel Aviv will be held on Dec.16-17 and it features 2 days filled with sessions by international speakers and local experts on JavaScript, Angular, HTML5, Android, Java, Scala, Cloud, Security - some of the talks have been given recently at leading tech conferences around the world, and now it's your chance to hear them in Israel, from the original speakers.

Reversim subscribers get 20% off by using promo code reversim20 - this applies also to early bird tickets that are ending soon! To register and see more details:



וכעת, לפרק...

היום אנחנו מארחים את אורן רבוי. אורן הוא מנהל הפיתוח בחברת Totango, שגם אני (רן) עבדתי בה פעם.
לפני שנספר על אורן ו-Totango, כדאי להזכיר כמובן את קבוצת הפייסבוק המפורסמת שלנו (עם יותר מ-500 חברים), הטוויטר, הבלוג או ה-RSS שלנו. לא לשכוח, הערות ודיונים מעניינים יזכו את המגיבים בכוסות Reversim מהודרות.

Totango היא שירות מבוסס ענן שמנטר את פעילות המשתמשים בשירותי ענן על גבי מערכות שירות לקוחות, ומזהה תובנות לגבי משתמשים שמצליחים להשתמש במוצר כמו שצריך וכאלה שעומדים לנשור. כל הצוות של הלקוח יכול לטפל במשתמשים יותר טוב, ולהגיע לתוצאות טובות יותר עם המערכת שלהם.

אורן מהנדס תוכנה בהשכלתו, ובשנים האחרונות התמקד יותר בתפקידי ניהול מוצר. ואנחנו נדבר היום על האתגרים הטכנולוגים שהחברה מתמודדת איתם.

  • יש לנו שני צוותים - צוות דאטה, שיש לו אתגרים של להוציא תובנות ואיכות השירות ללקוחות שלנו. החלק השני הוא חלק אפליקטיבי וזה כולל UI ותהליכים אוטומטיים. (3:00)
  • Customer Success נובע מהמעבר של מכירת תוכנה למכירת שירות, בשילוב עם קלות המעבר בין שירותים, אז צריך לייצר ללקוחות ערך כל הזמן. (4:20)
  • האתגרים העיקריים הוא למנוע זליגה של המידע הרגיש של הלקוחות שלכם, וכמובן לספק תובנות מדויקות ללקוחות לגבי המשתמשים שלהן. (6:40)
  • היו לנו מקרים שלמרות הקפדה על כל ה-Best Practices ובדיקות, שעדיין הצלחנו לשבור קוד ב-Production, מה שיצר קשים ללקוחות. (7:57)
  • הבנו שאין לנו את כל מקרי הקצה בסביבת ה-Test שלנו מה שקיים בשטח והעתקה של נתוני האמת לא אפשרית. (10:15)
  • המודל שלנו הוא Shadow Services, שבעצם אנחנו מכניסים קוד חדש ל-Production, שעובד על הנתונים אבל את הפלט מופרד ואז אנחנו משווים אותו לתוצאות האמיתיות. (14:50)
  • אנחנו עובדים בעיקר עם Java, קצת פייתון, יושבת מעל AWS, עם תמהיל של קוד פתוח ושירותים של אמזון. בסיס נתונים מבוסס על Elastic Search ו-MySQL במקרים נוספים. (26:23)
  • המטרה שלנו היא בהחלט להוציא מתישהוא את המערכת הזאת כקוד פתוח, בגלל שמדובר בבעיה מאוד קשה שמשותפת להרבה חברות. (30:07)
  • וכמובן שאנחנו מגייסים אז מוזמנים ליצור איתי קשר, גם בנושא של Data Processing וגם במינוף של הנתונים. (33:35)

הקובץ נמצא כאן, ותודה לרועי שלומי על התקציר של הפרק ולגיא מנחם על העריכה הקולית. ותודה ל-Outbrain על החסות והתמיכה הכספית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה