יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

285 A podcast about Nothing

אנחנו בפרק חגיגי של רברסים לכבוד השקת האולפן ה"לא וירטואלי" החדש שלנו. יש לנו מיקסר משוכלל, מחשבים חדשים, מיקרופונים שווים ואוזניות מצוינות. באולפן היום (24.11.15) רן ואורי.
בשנים האחרונות עברנו יותר ויותר להקליט את הפרקים בצורה מבוזרת, בגלל קשיים לתאם הקלטות פנים מול פנים. בזכות האולפן החדש שלנו אנחנו נזמין עכשיו יותר אורחים לאולפן וכך גם נוכל להנות יותר וגם לקבל איכות סאונד משובחת. זה המקום לציין את גיא מנחם שעזר לנו לחבר את כל הציוד כמו שצריך, וגם עושה לנו את העיבוד של הפרקים. עוד ציון לשבח לחנות מיוזיק זול, שקנינו ממנה את המיקסר של חברת Behringer, על שירות מצוין ואדיב.

אנחנו הולכים הפעם לדבר קצת על דברים כלליים בלי נושא מיוחד:

  • סקר שעשינו ללאחרונה בדק את הרצון שלכם לאזן בין תדירות התוכן לעומת איכות הסאונד. מהפידבקים של הקהילה (תודה!) קיבלנו שהאיכות סבירה, והקהילה מעדיפה תוכן איכותי בתדירות גבוהה. אבל משהו כמו 30% רצו שיפור באיכות אז שיפרנו. (4:50)
  • הפתגם הידוע - "אפשר לחיות בלי סטטיסטיקות זה פשוט פחות כיף". בכל מקרה יש לנו מספר אלפים של מאזינים בהסתמך על שילוב של הורדות, אנליטיקס ומידע נוסף. בקרוב נעבור ב-Libsyn שירות אירוח מיוחד לפודקסאטים ואז נקבל תוצאות יותר מדויקות. (7:50)
  • הכנס השנתי שלנו Reversim Summit נערך כבר במשך שלוש שנים, ומגיעים אליו יותר מ-300 אנשים. אם אתם רוצים לעזור, לארגן, לתרום תפנו אלינו. במיוחד נשמח כרגע לעזרה עם המיקום. (11:40)
  • DevOps או NoOps? יש הרבה מאחורי הקונספט הזה שהשתנה בשנים האחרונות. מעניין לראות היכן הוא יגיע עם ההתקדמות של ה-API מצד שירותי הענן השונים. (18:05)
  • בחודשים האחרונים עסקנו לא מעט בסדרת ספקי שירותי הענן, ואנחנו עדיין חייבים קצת השלמות בנושא הזה. (28:00)

אנחנו תמיד שמחים לשמוע רעיונות והצעות מהקהילה לגבי סדרות נוספות שסוקרות תחום מסוים. אם יש לכם רעיון אתם מוזמנים לפנות. וזאת ההזדמנות להזכיר את מבצע הכוסות שלנו ואת הזוכה שלנו הפעם, אודי פינקלשטיין שלימד אותנו על Raspberry Pi בהערה מחכימה.

הקובץ נמצא כאן, ותודה לרועי שלומי על התקציר של הפרק ולגיא מנחם על העריכה הקולית. ותודה ל-Outbrain על החסות והתמיכה הכספית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה